1 april-vår!

Yes yes yes! Idag är det första april vilket betyder att våren officiellt är här, i alla fall detta år och detta årets regler. De som känner mig väl vet att jag har en hel del livsregler att leva efter, haha. Inte lika seriösa som andras kanske men ändå viktiga för mig. Det är regler om när man får börja dricka julmust, äta clementiner, använda flipflop och en massa annat. Nu har det kommit till 1 april och detta år har jag valt att tillåta mig själv att använda vårjackan, vårskorna och nytt för i år solglasögon (de brukar inte komma förrän 1:a maj). Att vädret dessutom var perfekt när jag vaknade med strålande sol efter 3 dagars ihärdigt regnande gör det bara ännu bättre! :) Lycka!

 

Solglasögon & vårskor! :) LYCKA!



För övrigt kan jag berätta att jag eventuellt ska spendera påsken i Boston. Har hört från så många att Boston slår NY med hästlängder, det ska bli spännande att se!

Everybody take care! :)

Ps. Någon som blivit lurad idag? Tell me!

Kommentarer
Postat av: sara

STIIIINA jag saknar dig!!!

2010-04-01 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0