I'm Alive!

Hej alla där ute!

Jag lever och jag mår bra. Jag är ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen. Här i Newtown har vi vår, runt 20 grader varmt under dagarna och vi spenderar timmar utomhus, jag njuter. Har dock pollenallergin men med ögondroppar överlever jag även om de inte är lika super som de från Lux.

Boston var underbart. Gud vad jag älskade den staden! Jag måste bara tillbaka dit. Vädret var underbart och vi satt timmar barfota i solen och bara njöt. Gjorde lite sightseeing och var på Harvardområdet men åhh vilken härlig stad alltså. Har redan en liten plan i hjärnan vad jag ska göra och besöka nästa gång.

Skolan går bra. De andra har haft presentationer och gud vad dåliga de var. Skulle säga att typ 3 av 15 var bra, dålig statestik. Hade de varit en valfri fråga och enklare forskning hade jag också gjort presentationen och visat de allihopa hur det ska gå till! Men det finns inte nog med tid för det. Men jag åker på mina lektioner, deltar men är inte lika entusiastisk som jag var förut. Men en dryg månad kvar, det ska jag allt klara av!

Imorgon väntar en låååång arbetsdag. Först ska jag och Colin till Julies skola för en temadag för honom och barn i hans ålder. Sedan är det hela eftermiddagen med honom och senare också Allie. Julie kommer förhoppningsvis hem i tid så jag kan få en timme ledigt innan jag ska passa barnen imorgonkväll så hon och Brian kan gå ut och äta. 14 timmars arbetsdag kanske, jippie! :) Kommer att vara död efter det! På lördag hoppas jag på NY med Madde och en liten konsert. Måste fixa biljetter först bara.

Jag tror att det var allt för nu. Ska försöka få ihop ett inlägg med förklaringen till den kassa uppdateringen det senaste, så håll utkik. God natt till er alla!


Kommentarer
Postat av: sara

Jaaa du har äntligen uppdaterat :) tycker om att läsa vad du hittar på och du verkar ha det toppen!!! Saknar dig min vän!

2010-04-17 @ 07:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0