Huja..

Hujeda mig vilket långt inlägg de skulle bli som jag skulle uppdatera er om allt sedan sist. Det hinner vi inte med. Jag tänker bestämt skylla på att jag har varit sjuk, hihi..

Hur som helst..

Helgen: Spenderades med vännerna. Svenska flickor på lördagen med bio (Valentine's day=älska) på eftermiddag och kvällen med mina små töser, Allie och Hanna. Julie hade fårr biljetter till en dansshow och den var grym! Det absolut bästa jag har varit på i mitt liv när de gäller sådant (ligger snäppet under Spice Girls totalt). Behöver jag ens nämna att mitt favvonummer var när 5 muskulösa killar i endast underkläder dansade tillsammans, lyfte varandra och rörde sig som en enda stora massa? Njutning till max! När jag lämnat av de hemma mötte jag upp svenska tjejerna, galen kväll. Jag blev mysko pigg av en redbull, kunde inte somna och sov endast två och en halv timma den natten. Spelade beer-pong men hann aldrig avsluta matchen. :(

Söndagen var det skidor som gällde! :) Två colombiska tjejer och en thailändare. Jag fick låna alla grejer av familjen och mötte upp tjejerna på vägen till backen. De hade aldrig åkt innan så de tog lektioner och jag spenderade dagen ensam i backarna. Åkte bara de lätta backarna för de är roligast! :) Men vilken dag, strålande sol och lagom med folk, lycka! Jag kunde åka och tänka på vad jag ville, bestämma själv var jag ville ta mig ner och hur fort och så, skönt! Möttes upp för lunch innan de var mer åkning på schemat. Efter mitt sista åk och jag skulle åka o möta upp de andra som åkte i barnbackarna ser jag hur sjukvårdarna kommer med någon i en sådandär vagn. Då är det självklart en av de tjejerna jag var där med som hade skadat sin fot.. Så till sjukhuset blev de istället. Men de gick fort och tog väl bara en timma. Tror att de bara var en stukning, hon fick kryckor och stöd.

Rolig helg eller vad?

Veckan: Jag har varit lite småsjuk i veckan. Värst var i tisdags med hosta och slem långt ner i bröstet. Mycket te (och till slut lite medicin) och glass har dock gjort att det har gått över ganska fort. Ska vänta någon mer dag innan jag drar igång med träningen igen, men jag är i alla fall på rätt väg. Kurs i måndags, läraren är missnöjd för att vi inte kan så mycket (ansstränger mig för att inte ta åt mig, jag gör detta för skoj skull!), samma besvikelse idag igen, stackaren. Prov nästa vecka, hur ska detta gå?! I tisdag var det snödag vilket gjorde att jag fick en massa välbehävlig vila och verkligen fick ut skiten ur kroppen. Var dock inte tillräckligt bra för att kunna spela första matchen. Var ganska förvånad av mig själv, jag brukar alltid kunna pusha mig själv och struntar alltid hur sjuk jag är, men inte denna gången. Insåg väl att (den gamla kroppen inte skulle palla!) snabba ruscher och hosta i bröstet inte var en bra kombination. Vårt lag förlorade tyvärr matchen med en ynka poäng, bätttre lycka nästa vecka när jag ska spela, eller så förlorar vi med ännu mer! Stickning i onsdags, inget speciellt, vi börjar närma oss slutet och nästa vecka ska vi börja avsluta våra projket.

Idag har det regnat konstant HELA långa dagen.. Eventuellt ska de frysa på inatt och då blir det ett helvete att köra imorgon.. Men de verkar inte så just nu. Och det har kommit GALET med mycket vatten så nu hoppas vi på det bästa!

Inga bilder idag heller. Ska anstränga mig för att vi fram lite bilder till helgen! :) Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0