Jag är sjuk!

Åhh, stackars stackars STACKARS mig.

Jag sitter i min säng och tycker synd om mig själv. Åhh vad synd det är om mig. Ni förstår.. jag har blivit sjuk, dödligt sjuk. Jag vet inte om jag lyckas ta mig igenom det här.

Okej okej, kanske inte riktigt så illa. Jag har dragit på mig en förkyldning som har lett till en jobbig hosta, ni vet en sådan torr, smärtsam som sitter i bröstet. Inte allt för kul. Just nu sitter jag och dricker nått jag fick av Julie och ska snart släcka ner och få en ordentlig natts sömn så jag kanske mår bättre imorgon. Jag MÅSTE må bättre imorgon för då är det premiär med mitt basketlag och jag kan inte svika dom genom att inte spela.

Hur som helst så känner jag inte alls för att just nu dela med mig av helgens alla äventyr, håll ut så kommer de en megalång resumé på det om en dag eller två!

God natt på er alla friska lyckliga människor, haha..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig...om du ska spela basket, så ta det lugnt, ta inte ut dig! Var rädd om dig. Kramar från Mamma

2010-02-23 @ 07:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0