Niagarafallen

Hej allihopa! Här kommer mer bilder, skoj va? Först kommer några "så-här-såg-jag-ut-när-jag-gick-ut bilder". Njut!


   


Här nedan kommer bilder från Niagarafallen, NY där jag spenderade några timmar denna helgen! En helt underbar och otrolig plats på denna jord! Jag säger bara, är det något ställe ni ska skriva upp på listan att besöka innan ni dör, se till att Niagarafallen finns med där. Så otroligt vackert och kraftfullt, skitsvårt att beskriva och så mycket bättre att uppleva! Åk dit för jissu namn. Jag åkte tillsammans med Nathalie och vi hade en toppenhelg ihop. Till nästa gång, kanske inte åka med ett kinesiskt bolag då engelskan verkligen inte är den bästa. Men huvudsaken är att vi fick se fallen, vackert vackert vackert! Bjuder på finfina bilder därifrån, några på fallen och några på oss!


     
   

     
   

Fina blå kappor va? Och vad säger ni? Vacker eller? Vill ni se filmklipp finns det på Facebook, haha. :)


På söndagen innan vi åkte tillbaka till New York City så stannade vi på ett ställe som heter Thousands island. Det består av drygt 1800 öar som ligger på gränsen mellan USA och Kanada. Rika männsikor köper sin egen ö och bygger dessa otroligt vackra och ståtliga hus där för att spendera en vecka eller två där varje sommar. Sjukt jag vet men en mycket bra tour och söt tourguide på båten. :) Kan också berätta att salladsdressingen med samma namn skapades där! En annan cool sak var att vi under ett par minuter var inne på Kanadensiskt vatten så jag antar att jag kan säga att jag varit där också! :)


 

Sista bilden är från ett stopp på vägen hem i Pennsylvania. Ytterligare en delstat som jag varit i. Lägg märke till mitt mycket fina leende på denna bild. ;)



I hope you liked it! Hörs snart igen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

blogga mer!

och hör av dig, måste snacka med dig om hotell o liknande

2010-08-04 @ 12:35:51
Postat av: Annika

Jag är Lappman! På arbetstid. Om felparkerade bilar. Loves it!!!

2010-10-08 @ 09:28:57
Postat av: Camilla

NU ÄR DE VÄL FÖR FAN DAGS ATT GE EN UPPDATERING ELLER???????

2010-10-18 @ 17:18:56
Postat av: Tobias

Denhär bloggen är ju urkass. Inga uppdateringar... suck.

2011-06-15 @ 10:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0