BILDBOMB

Här kommer en BILDBOMB på härliga bilder med tjejerna och vad vi har gjort det senaste.



 


St Patricksday-firande. Ser ni hur seriösa jag var med naglarna? Och kan man annat än älska de tre svenska tjejerna i de t-shirtarna?


 


Jag och Nat på väg någonstans. Ser ni Colgatesmilet på andra bilden eller?




 
 
 
 

Camilla och jag. Först normala och sedan helt galna. Så kan de gå när webkameran är lättillgänglig.


 
 


Matbilder! :) Kolla in efterätten på de två översta bilderna! :) Mumma. På bilden nedan har jag funnit himlen och världens bästa glasställe! Tack Camilla för att du visade mig dit, I owe you big time!



Det var dagens bildbomb. Jag hoppas att ni gillade det. :) Vad är bäst, att bilderna är i full storlek och ej klickbara som i detta inlägg eller som jag brukar ha med de små miniatyrerna som man klickar upp? Låt mig veta vad ni vill ha.


Jag vet också att många undrar varför jag inte bloggar så mycket längre. Jag har en hel del att fundera på just nu. Beslut ska fattas och jag får ingen reda på mina tankar. Men håll ut, inom ett par dagar eller så ska jag förklara så gott det går för er också. Men jag mår bra och lever, och det är väl ändå det viktiga?


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag tycker det är bättre med mindre bilder som man får klicka för full version..

2010-03-24 @ 09:39:01
Postat av: Elin

Håller med Tobbe! Det är bättre när jag kan klicka upp dem. Saknar dig gumman! Puss

2010-03-24 @ 16:47:10
URL: http://frokenblaberg.blogg.se/
Postat av: Annika

jag håller med föregående talare, de klickbara bilderna var bättre.

och ja, huvudsaken är att du mår bra!

2010-03-24 @ 18:44:00
Postat av: Frida

Heej stina! :D Du verkar ha det bra därborta, men förstår att du har en del att fundera över och jag tänker på dej! skulle så gärna vilja prata med dej, höra din röst och se hur du har det! :D Men förstår om du har fullt upp!

För övrigt tycker jag bättre om när man kan klicka upp bilderna! :)



Du är bäst! Massa kramar från Frida

2010-03-25 @ 15:49:23
Postat av: Elin Lux

hehe, jag verkar vara den enda som gillar stora biler, palla klicka upp de liksom :P tänkt på dig så mycket de senaste dagarna, saknar dig massor! Du är så fin på bilderna älskade! puss

2010-03-25 @ 19:07:38
Postat av: Annika

en annan sak... jag vet inte om det är min dator som strular, eller om jag är taskig nu.. risken finns... och i såna fall ber jag om ursäkt för att jag såg det.. men varför är du randig i ansiktet när du äter efterrätt?

2010-03-25 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0