BILDBOMB

Jag ska bjuda er på en massa bilder, först måste jag bara säga att JAG ÄLSKAR NEW YORK CITY! Jag spenderade flera timmar där igår och bara promenerade gata upp och gata ner och njöt. Höll mig till gatorna omkring stationen och där händer inte så mycket. Men bara atmosfären, åhh, jag vill tillbaka, JAG SKA tillbaka! Vi besökte Madam Tussauds och det var roligt, åt middag och sedan spenderades tiden ensam. Älska älska älska! Vill sig allt väl är jag tillbaka där redan i helgen med Emelie (Luxemburg), vi kommer ha så attans roligt! :)

Annars tänker jag inte säga så mycket mer om helgen. Den var bra, spenderades med svenska tjejer och lite IKEA, lite jobb också (jag fixade daten!) och full rulle precis som vanligt. Idag var det kurs, anstränger mig fortfarande hårt för att inte känna prestationsångest inför provet på torsdag. Jag kommer inte att få något betyg och måste INTE läsa böckerna för att verka bra för läraren. Jag läser om jag känner för det, vilket jag inte gör!

Imorgon är det Hannahs födelsedag, 11 år. Jag har inte fixat present än utan det ska ordnas imorgon, snacka om att vara ute i sista sekund! Nu kommer bilderna jag lovade!!

NEW YORK

      

 

Bryant Park - HÖGA byggnader - Times Square - Jag och bästa vännerna, Spice Girls - Jag och min pojkvän Hulken


SKIDÅKNING FÖRRA HELGEN


     

Lätta Backar - Lagom med folk - Bra väder - Lycklig Stina


EGO

   

Stina - Stina - Stina.     EGO?!

 

Jag vill ha vår nu!!

Ta hand om er kära läsare! :)



Kommentarer
Postat av: Paul

Jag hoppas du hälsade tjejerna från mig! Var ju ett par år sen vi sågs! :) Puss

2010-03-02 @ 09:12:06
URL: http://onedaymore.blogg.se/
Postat av: Nice

Javisst är New York en underbar stad!!!!! Jag har varitdär 2 ggr och vill dit igen, och igen och igen!! Lyllos dig som bor så nära och kan åka dit många ggr.

2010-03-02 @ 11:19:36
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Annika

vilken date?

känner att folk fokuserar på fel sak, new york shmew fyork. berätta om daten?!

2010-03-02 @ 15:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0