Det kommer det kommer

Asså min helg i New York var så himla attans underbart. Det är så jobbigt för jag kan inte förklara för er hur bra det var! Jag vill bara att alla ni som läser kunde vara DÄR med mig så jag kunde visa er och få er och känna precis de underbara känslorna jag hade i min kropp. Det absolut bästa var Empire State Buliding. Det är en av de absolut bästa sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Vilken utsikt!! Alla som kommer och hälsar på mig ska jag tvinga med mig dit för jag SKA tillbaka! Jag sprang runt där som en lite unge:
-Men Emelie, det ser ju ut som lego!!
Åhh vilken känsla. Jag ska låta det verka ett par dagar och sedan ska jag bildbomba er med bilder från min underbara helg.

Mindre underbart var det när jag kom hem och Brian berättar att jag har morgonrutinen alla dagar denna veckan för att han har möten och ska resa ner till Florida. GAHH, jag är ingen morgonmännsika, har inget tålamod och vet hur jobbigt detta kommer bli. Imorse gick bra men jag känner redan att imorgon inte kommer gå alls lika bra. Åhh!! Jobbigt.. Men det är ett undantag, det händer inte ofta och när helgen kommer kan jag VILA!! Det kommer behövas.. Julie sa till Brian att han allt fick köpa med sig något från Florida till mig nu när jag ställer upp och tar alla hans morgonar!
-Jaha, men Stina, vad vill du ha då?
Inte vet jag svarade jag så vi får väl se vad han överraskar mig med!
Sista dagen ska han flyga till Julies pappa och köra hem en bil som han har köpt av honom. Tydligen en finfin BMW. Ska se till att det blir en åktur i den innan den säljs vidare.

Kanske dags för lite sömn om man ska jobba tidigt imorgon? Dessutom min första basketmatch imorgonkväll, hur ska detta gå?


Kommentarer
Postat av: Mamma

det kommer säkert gå bra med att få iväg barnen till skolan, denna vecka. Lycka till med basketen !

Kramar från Mamma

2010-03-09 @ 12:41:51
Postat av: Maja

Jag körde ju barnen till skolan varje dag i luxan, fatta att jag var trött då, det fixar du! Härligt med New York, såg bilderna på facebook :) Blir lite avis på er! Kram

2010-03-09 @ 13:14:10
Postat av: Anna Engström

ÄNTLIGEN! kan jag läsa din blogg igen inget mer cp virusskydd :D Det klarar du att gå upp tidigt på môrn! jag tror på dig! Saknar dig till tusen idag Stina, väldigt mycket jämt, men idag är en sån där dag när man tänker mer på att du inte är här. Spec som de va melodifestivalen igår! :D

Hoppas din vecka blir toppen!



Puss och kram vännen <3

2010-03-14 @ 17:29:38
Postat av: Sofie

Låter underbart Stina! Bara lite avsundsjuk ;) men...var är bildbomben???



haha så gulligt att du är trött, tänkt på mig i luxan ;) Det fixar du! Puss och kram

2010-03-16 @ 17:16:13
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Stina! Nu blir det äntligen av. Jag kommer till USA i Juli. Och jag ska till en familj i New Jersey. Och om jag kommer ihåg rätt så bor du någonstans i dom trakterna? :D



Kram Sandra

2010-03-18 @ 00:59:00
URL: http://existerarinte.blogg.se/
Postat av: Erica :)

Dax för en uppdatering snart Stina ;)

2010-03-18 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0