Hannahs B-Day

Happy Birthday to Hannah, 11 years old! )

Imorse skulle jag upp tidigt för att hinna fixa alla Hannahs paket. Vad hände? Jag försov mig! Glömde att sätta klockan på ON, smarto! Vaknade när jag skulle åka av att Colin bråkade med Brian. Glad var jag för det. På 15 minuter var jag iväg, utan smink o i första bästa kläder jag kunde få på. Frukost i bilen och gjorde första ärrendet. Efter det fick jag vänta innan affärerna öpnnade men löste allt till slut. Var väldigt nöjd med mina presenter. Hade lite tid över och passade på att sola ett tag. Glömde att ta av mig halsbandet och upptäckte detta ganska nyss:



Hämtade Colin, vi var hemma, jag fixade med paket och vi lekte ute ett bra tag, en timma eller två. Har haft närmare 10 grader varmt. :) Våren kom kom kom! Ska dock snöa inatt. :( Typiskt liksom. Vi hämtade Hannah från bussen och åkte hem för att senare köra Hannah till hennes dans. Colin och jag kom hem, jag gjorde mig iordning för resturangen och Brian kom hem. Jag åkte och hämtade Hannah, dagens outfit här:

 


Vi kom hem och hämtad de andra och sedan åkte vi till ett japanskt ställe där de lagar maten precis framför dig. Mycket mysigt. Tände eld på grejer och showade rejält, det var skoj! Mitt i middagen vänder sig Julie till mig och säger:
-Jag vet inte om detta är ett olämpligt tillfälle och säga detta, men jag vill att du ska veta att vi allihopa älskar dig så mycket. Barnen avgudar dig, vi tycker att du är underbar och är så glada att du har kommit till oss. Du är så snäll, generös, härlig att umgås med och så varmhjärtad. Tack för att du är här!
Hon fortsatte och jag var tvungen att be henne sluta. Till slut satt vi där båda två med tårar i ögonen. Jag svarade såklart att jag älskar dem också, att jag borde vara den som tackar och att jag är så glad för att jag hamnade just med dem för att det känns så rätt!

När vi kom hem var det dags för Hannah att öppna sina paket. Av mig fick hon en ram jag har gjort, ett Webkinzdjur (som man kan leka med på nätet) och ett modekit så hon kan designa sina egan kläder. Av sina föräldara fick hon en mobiltelefon. Hannah har tjatat om en mobil sedan jag kom och Julie och Brian har sagt att hon inte får en innan nästa år. Men nu hade de ångrat sig och vilken rekation. Hannah visste inte vad hon skulle ta vägen av all lycka, så härligt att se!

Nu ska jag ta och stänga ner och försöka få en tidig kväll. Imorgon ska jag sova lääänge och hoppas att det inte blir en snödag! Natti.

Annika: Inte dejt till mig. Till Julie och Brian. Jag hade ett par timmar på mitt schema i lördags oh sedan när jag kom hem så sa de att jag inte behövde jobba. Blev lite sur för ville inte att de skulle räkna de som min lediga helg. Brian ville inte ta med Julie ut för ett glas vin. Men sedan hittade jag en bio de kunde gå på så jag fixade daten. De la barnen och jag behövde inte direkt göra nått, sådana kvällar gillar jag! Att jag åkte ut efteråt och träffade folk är ju bara bra! )


Kommentarer
Postat av: Erica

Hehe hon fick sin efterlängtade mobiltelefon :) Gud så roligt, ;) hoppas ni hade en bra dag =)

2010-03-03 @ 12:10:15
Postat av: Annika

meh? det var ju inte alls lika roligt. när ska du sätta igång?

2010-03-04 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0