New York BILDBOMB


Här kommer den efterfrågade och utlovade BILDBOMBEN från min helg i New York tillsammans med Emelie, njut!


   


Kvällsbilder på den välkända Flat Rome Building. Triangelformad med en gata på var sida. Vi ser dessutom den välkända vikningen på en ledig taxi. Citychic? Yes!



   



       



   


Empire State Building. En av de absolut bästa platserna på jorden och top tre bästa upplevelserna i mitt liv. Jag var hög på glädje när vi åkte ner för alla dessa våningar.
Första raden: Byggnaden från marken och svenskarna i éntren.
Andra raden: En bild från var sida runt byggnaden. Har du en favrit? Jag också! :)
Tredje raden: Söta flickor högt uppe i luften, LYCKA!





 


Chinatown.




   


Brooklyn Bridge.




 


Frihetsgudinnan från stranden. Och så vi två tillsammans såklart. :)




   


M&M-world. Kolla in alla de där rören fyllda med små M&M. Fanns ännu fler och hela affären var tre våningar hög. Det ni!





 


Time Square. Och så jag posande på den röda trappan.


Jag hoppas bomben var till belåtelse. Till helgen kommer det lite mer text och lite bilder från händelser efter NY-helgen. Nu vet ni i alla fall att jag lever och ni kan se vilken underbar helg jag hade i Det Stora Äpplet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fantastiska bilder ! Ni verkar haft en bra helg i NY. Kramar från mamma

2010-03-23 @ 07:47:38
Postat av: Sofie

Hel underbart ser det ut att vara! Jag blir lite avundsjuk :)

Hoppas att allting är bra. Puss och kram!

2010-03-28 @ 13:32:31
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0