Back on Track

Så mycket jag vill berätta men så trist att berätta allt, så nu gör vi såhär:

Krashad dator: 1400 för att få min dator fixad efter att den krashat totalt för mig. Ska lämna in den imorgon igen då den fortfarande inte fungerar som den ska, får se vad den notan slutar på.

Halsfluss: Antibiotika i 10 dagar är snart över. Hade en hemsk upplevelse i den amerikanska sjukvården men är nu frisk igen. Älskade att jag fick min medicin i en sådan orange burk som i filmerna ni vet!

Fest/Upplevelser: Dansat mig svettig i New York City till tidiga morgonar ett par gånger. Festat lokalt och träffat en massa roliga människor. Åkt den läskigaste berg och dalbanan i hela mitt liv när vi spenderade en dag på ett stort nöjesfält en bit härifrån, SåJäklaCoolt!

Härligt väder och snälla barn: Ja vad ska man säga? 25-30 grader, även ett par dagars regn men man minns de bra dagarna. Barnen har varit snälla och säger så många fina saker till mig.

Underbara vänner: Dessa härliga svenska flickorna gör mitt liv. Ni vet alla vilka ni är. Camilla den lilla damen har gått för sig att hennes år är över och ska snart lämna oss vilket vi alla sörjer. STANNA MÄNNISKA!


Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga? Till mina vänner där hemma, Jag Tänker En Massa På Er!

Bjussar på ett par bilder:

  

Mot NYC - Pill Addict - Stanna hos oss Camilla!

Over and out until I'm back again!

Kommentarer
Postat av: sara

vad roligt att du skrivit igen blev lite smått överraskad när du skrivit! det ärskönt att höra att du har det bra där du är! saknar dig jätte mycket och tycker snart att skype är ett måste! :)

2010-05-27 @ 08:58:17
Postat av: Maja

Kul att läsa om ditt liv, härligt att du har det så bra!!! Hoppas födelsedagen var bra :D

2010-06-01 @ 22:42:01
URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/
Postat av: Maja

Jag menar värmen och vännerna och det, `det var inte kul att du varit sjuk och att datorn kraschat:(

2010-06-01 @ 22:43:27
Postat av: Tova

STInA! jag saknar dig!! ska bli så härlig tnär du kommer hem för då ska vi ses vill jag lova!!!!

njut och ha det bra tills dess ;)

2010-07-04 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0